Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 25. januar 2010

UKE 3

Da har det gått enda en uke av det nye året og en ny ukeLO er lagd :)
Det brune og det grønne arket og båndet  er fra Creativclub. Der er jeg medlem og får en ny pakke med scrappeting hver måned. Utrolig kjekt :) Det røde er fra DCWV. Så har jeg brukt litt forskjellig pynt jeg hadde liggende. UKE 3 er Qk Abigail. Tekststripene er noe så enkelt som skrevet med Touch Marker på restebiter av fotopapir :) Så får jeg utnyttet de bitene også :)

2 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Utrolig stilig!Dette må jo være gøy å ta frem om en stund,og titte på!Herlig og orginal minnebok,rett og slett genialt!
Janne

Pinklady 68 sa...

Stilig å lage en LO om dagene som går:-)
Veldig smart!!
Fine rammer, border og alfabet du har brukt.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails