Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 10. januar 2010

UKE 1

En uke har gått og nå er en Layout til ferdig.
Til denne har jeg brukt: Smile Bakgrunnsark Winter fra panduro, hvit kartong fra Ladybugandfriend,litt glitterkartongrester, rødt bånd, blingstener i forskjellige farger, blå penn, rød Touch Marker og blå stempelpute. Tall og bokstaver er stanset ut med QK tanga.
Hyggelig at du titter Smile
Og fotograferinga blir ikke noe bra i dette lyset Sad

2 kommentarer:

mettepip sa...

Så herlig vinterLO! Så mye du har gjort ut av arket. Likte godt blingene i snøkrystallene og at du har tegnet rundt "Winter" (tror du har gjort det iallefall hvis jeg ikke husker feil av mønsterarket;))
klem fra
Mette

Randi Th. sa...

Knallflott vinter LO du har laget! Du er en reser på scrapping!!! Det er snart ett år siden jeg lagde en LO, men har lyst til å sette igang igjen....
Tusen takk for kommentar, og vakre ord i bloggen min!!!
Til selve esken bruker jeg Bazzill-kartong. Men som bunn og lokk bruker jeg en kartong som er tykkere og stivere.Har prøvd med bare Bazzill, men det bøyer seg og blir for tynt synes jeg.
Ha en fin dag!
Den katten din ligner skremmende på vår....
-klem-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails