Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 20. januar 2010

Gammelt julebilde

De siste dagene har jeg scrappet julebilder fra 1966. Felles for de 7 layoutene er at de har en julesang som tittel.Dette er da en av dem :) Jeg synes dette var et morsomt bilde av meg . Det ser ut som jeg står og synger :) Så da passet denne tittelen :) Jeg har brukt ark fra Ladybugandfriends, gammelt noteark,blonde og bånd. Printet tekst på julesangen, 3d dekor og charms. Glade jul er klistremerker fra Nille.

Takk for at du tar deg tid til å titte på det jeg lager :)

3 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Så stilig Lo..passer kjempefint med note ark og blonder til "gamle" bilder:-)
Likte også veldig godt fargene:-)

Lambi sa...

Så gøy med gamle bilder da! dett var en flott LO! Stilig med noteark og sangtekst på LOen, blonden er også veldig lekker! :)

Jannhild sa...

Flott LO, bojose!
Herlig bilde av deg, og kjekt at du scrapper de!
Flott pyntet!

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!

Stor klem fra Jannhild

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails