Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 30. desember 2009

Desember 2009

Årets siste LO ble desemberkalenderen min.LO nr 550 i år. Den valgte jeg å lage som en adventskalender. Hver luke fra1 til 24 har symboler av det jeg fikk i min adventkalender som mannen min ordnet til meg. I resten ble det symboler som tilsvarer noe til den dagen.
Bakgrunnsarket er fra nille, tror jeg. Ellers er det bazzill kartong og div papir. Kaninskinn, blonde, bånd, knapper, bling, ja litt alt mulig Smile

I forumet på Papirgleder satte vi oss mål for scrapping av layouter dette året. Jeg begynte med ett mål på 200, men dette har jeg økt etterhvert til 500. Men jeg klarte altså 550 Loer. I tillegg har jeg lagd 80 kort. Mye moro har jeg hatt med dette prosjektet :)
Jeg har også lagd mange andre ting som gaveesker, pringlesbokser, adventkalender ,blikkbokser og fyrstikkesker.

1 kommentar:

Lambi sa...

Heisann! Så hyggelig at du har funnet bloggen min! Moro å se et nanv jeg kjenner igjen fra PG: :) Så flott blogg du har fått deg! Kjempe stilig den overskriften som du har scrappet selv! :) Du lager så mye fint altså! Denne kalender LOen var virkelig imponerende! Det ser ut som et avansert prosjekt jeg aldri hadde turd å begi meg utpå! :) Gleder emg til å følge med videre på det du lsger! Godt nytt år! Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails